wtorek, 18 stycznia 2011

Pokój dla Paula The Kid, Troy na Panfu!

Hej pandy . ^ ^
Jak zapewne wiecie z Bloga Maxa i Eli już wkrótce przyjedzie na Panfu Troy.
Jest on kucharzem.
Mam nadzieję, że ugotuje naszym pandom jakieś pyszne danie.
A co do wizyt, dziś na Panfu było "Top Model Zostań Modelką"
Ja się zgłosiłam i jedna uczestniczka pokazała nam (dostała zdjęcie od swojej koleżanki) pokój dziecięcy.
Od razu wpadłam na to, że jest to pokój dla Paula The Kid.
Zobaczcie:


Ładny prawda?
Ma tu wszystko, czego potrzebuje Paul The Kid:
Łóżko, dwie zjeżdżalnie, biurko, skrzynkę z zabawkami, misia i drzwi : D
Żartowałam z drzwiami : D
Podoba Wam się pokój "Paula The Kid"?
Odpowiadajcie w komentarzu!
Pozdrawiam aaa...psik!
Akurat teraz!

0 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates