niedziela, 3 listopada 2013

Kilka słów na temat Świąt

Hey! 

31 października było Halloween, pamiętaliście? Co prawda w Polsce jest ono obchodzone przez bardzo nieliczną liczbę osób. Jednak w Ameryce to już jest święto narodowe. Szkoda, że tak w Polsce nie ma. No, ale u nas zaś mamy Święto Wszystkich Świętych. W ten dzień powinniśmy odwiedzić groby na cmentarzach bliskich, czy też dalekich krewnych.  Nie zapominajmy także o naszych pradziadkach, c też prababciach oraz o żołnierzach, którzy zginęli w czasie wojn, aby ratować nasze państwo oraz, żeby wyglądało, jak wygląda. Nie żałujmy 5 zł na symbolicznego znicza... Raz na rok chyba można się poświęcić, prawda? 
Dlaczego o tym piszę? Otóż postawa dzisiejszej młodzieży jest trochę niewłaściwa. Zapominają o świętach, a całe dni spędzają przed komputerami. Można trochę spędzić na nim czas, ale bez przesady...  Co prawda dawniej byłem bardzo wciągnięty w internet, a teraz to go traktuję jak rzecz niepotrzebną. Spędzam najwięcej czasu z rodziną oraz z przyjaciółmi. Nie chcę już wracać do tego, co było... Ale... Bardzo chciałbym cofnąć czas, tak z rok wcześniej... Nie z powodu "internetowych przyjaciół", jednakże ostatnim czasem stała się rzecz bardzo przykra... Załamałem się trochę i do tej pory nie mogę się pozbierać... Nie chcę o tym za bardzo mówić, bo jak o tym myślę, to zaczynam płakać... Nikt na pewno nie chciałby czuć tego, co ja teraz czuje... 
No cóż, nie będę się tu rozczulać, bo nie po to piszę ten post. 
Niejednokrotnie próbowałem zmienić wygląd bloga na Halloweenowy, jednak coś w kodzie HTML się zepsuło i nie pokazują mi się inne zdjęcia... Na Boże Narodzenie spróbuje wgrać inny szablon i go trochę pozmieniać.  

No cóż to na tyle. Do napisania.

2 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

Anonimowy pisze...

ja siedziałam przed komputerem bo byłam wtedy chora to była dobra okazja by zrobić sceerena

Anonimowy pisze...

a cóż to? o_o

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates