czwartek, 15 grudnia 2016

Panfu powraca!!

Halo!! Nie wiem czy ktoś tu jeszcze wchodzi, ale mam dla Was wspaniałą wiadomość! Panfu powraca! Tak dokładnie, dobrze czytacie! Powraca i to w wielkim stylu! Nie wierzycie mi? Zatem patrzcie:
Po przetłumaczeniu można powiedzieć, że Panfu zostało zamknięte we wrześniu 2016 roku, lecz zdecydowali się zacząć nową edycję Panfu, która jest planowana na styczeń2017 roku (prawdopodobnie 21 stycznia). Czyli miałoby to się wydarzyć już niedługo! Na Facebooku oraz Twitterze także pojawiła się informacja
Jestem bardzo ciekawy, czy to wszystko jest prawdą... Ale miejmy nadzieję, że tak!
Zatem trzymajmy łapki na pulsie i do napisania!

10 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

Fynix36 pisze...

Panfu uruchomione zostanie 21 stycznia! :D

daniel77 pisze...

Panfu wycięlo mi z życiorysu 5 lat. Napewno zerknę na tego reworka choćby dla nostalgii.

Powerfinn pisze...

@Miles Prower
skąd masz takie informacje? XD

Fynix36 pisze...

Profil panfu.me na facebooku? ;-;

Pandzia534 pisze...

Panfu powraca? O,o Byłoby super. Tyle wspomnień, aż się łezka w oku kręci ;3

Anonimowy pisze...

Wciąż jestem ciekawa czy to będzie lekko (fanowska) wersja czy reaktywacja starego panfu.

Powerfinn pisze...

Wydaje mi się, że fanowska, bo zapowiadają, że nie będzie czegoś takiego jak złoty pakiet, że wszystko będzie całkowicie za darmo. Hmm, ale zobaczymy ; )

Anonimowy pisze...

Super. Daniel77 mi też Panfu zabrało parę lat z życia. XD Ach te stare dobre czasy. xd chciałoby się do nich wrócić.

Fynix36 pisze...

Premiera przeniesiona aż na 18 marca :i

Nomofo Paanda pisze...

Nie mogę się doczekać powrotu panfu! przy okazji, zapraszam na mojego bloga :)

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates