środa, 17 maja 2017

Panfu powróciło!

Witam serdecznie! Dawno mnie tutaj nie było... Cóż, było to spowodowane wieloma czynnikami m.in. matura, brak czasu, a nawet niechęć napisania czegokolwiek. Nie będę owijać w bawełnę. 

Panfu.me już wystartowało! Dokładnie od 12 maja jest dostępne dla wszystkich graczy. Oczywiście jest to wersja beta, w której jest jeszcze sporo błędów do naprawienia. Dzisiaj w nocy nastąpiła zmiana hosta ze względu na dużą ilość chętnych do grania. Teraz Panfu powinno działać jak najlepiej, bez długich oczekiwać na załadowanie pomieszczeń, czy też bez wszelkich lagów. Niestety, ale zostały także zresetowane poziomy, co jest spowodowane, że teraz nagrody za dany poziom powinny działać poprawnie. 

Ale najpierw przejdźmy do początku... Gdzieś w marcu wystartowała zamknięta beta - tylko 100 pierwszych zarejestrowanych pand mogło grać. Udało mi się być w tej pierwszej setce. Zamknięte beta przebiegła prawidłowo i przez to gra została uruchomiona dla wszystkich - otwarta beta! 

Zostały naprawione chatki i można je meblować i kupować modele domków. Do naprawienia zostały jeszcze przyjaciele oraz kupowanie zwierzątek. Ubrania także działają poprawnie. Również wszystkie zagadki funkcjonują. 
Ponadto niedługo ma być gotowe zupełnie nowe miejsce na Panfu - latarnia! Udało mi się zobaczyć kawałek i muszę przyznać, że szykuje się naprawdę super! 

Cóż tu więcej napisać? A no właśnie! Dzisiaj działa maszyna Level Booster!

Mogę jeszcze powklejać zdjęcia, które udało mi się wykonać.









Do napisania,
Powerfinn

1 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

Silver pisze...

Cieszę się, że coraz więcej osób grających jeszcze za czasów starego Panfu postanawia wracać. Ja ponownie zagoszczę w tej grze ze względu na sentymenty, bo to była moja pierwsze przygoda z jakąkolwiek grą społecznościową. Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś w tej grze wszyscy razem :)
Pozdrawiam autorów tego bloga!
cybula

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates