niedziela, 9 lutego 2014

Działalność moich starych blogów

No witam, witam..

Wprawdzie wielkimi krokami skończył się miesiąc styczeń, dlatego czas na nową notkę *-*
A w dzisiejszym poście poruszę trochę swoje stare blogi o Panfu. 
Ale zanim do tego przejdę to chciałbym napisać, że właśnie dnia dzisiejszego wziąłem się za bloga i zmieniłem cały na walentynki :P Tak, żeby jakoś zmieniał się co jakiś czas :D Jeszcze czas zmienić muzykę w tle, gdyż słychać piosenki świąteczne, a jak wszyscy wiemy święta były dawno temu xd Tak się jeszcze zastanowię nad utworami, które powinny być. 

Dobra czas przejść do sedna dzisiejszego postu ^-^
Swojego pierwszego bloga stworzyłem dnia 15 marca 2010 roku o godzinie 16:50 (czas pokazuje się przy pierwszej notce). Ten blog był moim trzecim blogiem. Nie dam wam dokładnego adresu I bloga, gdyż to trochę wstyd mi xd Strasznie brzydko pisałem (chodzi tu sens zdań). Grafikiem to ja byłem żadnym :D


Hahahaha :D No cóż... Każdy kiedyś zaczynał.  
Blog pisałem do września 2010 roku. Przerwałem go ze względu na to, iż odkryłem, że na onecie blogi wyglądają ładniej niż na tym co ja miałem :D

Swojego drugiego bloga niestety usunąłem... Pamiętam o jego istnieniu i że z kimś go pisałem... Nie wiem już za bardzo jak to było :P

W międzyczasie pomagałem pisać blog z Piotribajką i Synalkiem10 (takie mieli nicki na Panfu). Bardzo dobrze nam się go pisało, lecz pewnego dnia właściciel bloga odszedł i już nie było sens dalej pisać bloga.

Ostatnim moim blogiem jest właśnie Mały Świat Panfu. Bardzo dużo z nim przeżyłem. Istnieje on już kawał czasu, bo aż od grudnia 2010 roku. Pisało na nim około 15 pand.  Ten blog chyba na zawsze pozostanie mi w pamięci... Aż tyle wyniosłem z niego wspomnień, że nawet sobie nikt tego nie wyobraża. Teraz mi nawet się przypomniało, kiedy pewien hacker (cheater) zaatakował inny blog o Panfu i napisał, że ten będzie jego następnym celem... Pamiętam, jak razem z przyjaciółmi cały dzień i całe noce pilnowaliśmy go, aby nic mu się nie stało. Na szczęście obeszło się bez ataków hackerskich ^-^ 
Dużo by tu jeszcze opowiadać, lecz kiedyś trzeba skończyć tą notkę :D

W kolejnej notce może napiszę jeszcze kilka moich wspomnień związanych z tym blogiem.

To tyle, do napisania!

1 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

Unknown pisze...

Chodzi ci o mój blog ? xD Eh nie chce się wierzyć że tego już nie ma, ale wspomnienia pozostaną na zawsze.

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates