poniedziałek, 1 grudnia 2014

Panfu żyje?! Adwent 2014

Hej Wam!
Pewnie nie sądziliście, że kiedykolwiek jeszcze tutaj pojawi się jakiś post. No cóż, dziś postanowiłem wejść sobie na Panfu i zobaczyć, czy ono jeszcze istnieje. Bo pewnie wiecie, ale druga gra twórców Panfu - Oloko została zamknieta w maju 2014 roku. Myślałem, że z Panfu stanie się rzecz podobna. Ku mojemu zaskoczeniu na naszej kochanej wyspie pojawił się śnieg! Bardzo się zdziwiłem i zawołałem parę moich znajomych, z którymi zrobiłem sobie zdjęcie. 


Zwiedzając tak dalszą część wyspy zobaczyłem, że jest jakaś nowa zagadka! Nie wierzyłem własnym oczom. Myślałem, że już nigdy nie pojawi się żadna nowa misja. Cóż, myliłem się :D

Szkoda, tylko, że zagadka jest dokładnie taka sama jak rok temu, ale warto powspominać stare dzieje jeszcze raz, a pandy, które rok temu nie były na tym wydarzeniu mają szansę ją przejść. 
Na dziedzińcu pojawiła się przepiękna świąteczna choinka.
Kocham po prostu świąteczny klimat. 

Wracając do zagadki, na dziedzińcu znajduję się elf bożonarodzeniowy.
 Opowiada o tym, że w tym roku Św. Mikołaj jest wyjątkowo zajęty i nie da rady pojawić się osobiście. Musimy mu pomóc w przygotowaniach. Musimy udać się na Biegun Północny, lecz najpierw należy włożyć strój elfa, który dostaniemy. 
Szukamy go w korpusie pandy, powinien być gdzieś na samym dole. 
Gdy już go ubraliśmy klikamy na sanie i nawet nie zdążymy powiedzieć słowa, a już tam będziemy!

Następnie udajemy się do pracowni Mikołaja. 
Naszym zadaniem, aby pomóc Mikołajowi jest włożenie już zapakowanego prezentu do odpowiedniej torby, czyli np. zielone paczki muszą być w zielonej torbie i tak dalej. Klikamy na zaczarowaną torbę i gramy :)
Jeśli uda nam się włożyć pięć prezentów do torby to otrzymamy drobny upominek! Ja otrzymałem coś takiego:
Pamiętajcie, każda osoba dostaje coś innego :)
I tą czynność powtarzamy aż do Wigilii (czyli do 24 grudnia). 

Ale czekajcie to jeszcze nie koniec! Teraz już zupełnie nowa nowość jaka się pojawiła na Panfu! 
Niestety w tym jest błąd i musimy się udać na plaże, a nie na karaibską. 
Słuchamy opowieści Bruna ;> Opowiada on, że pewnej nocy, gdy było już mroźno spotkał Krunchi'ego. Kim jest Krunchi? To potwór, lecz nie trzeba się go bać - potworek przytulanka. Mieszka on na swojej własnej wyspie. Naszym zadaniem jest zajmowanie się potworkiem, gdyż Bruno nie ma czasu, bo przygotowuje frytki. Musimy go regularnie pielęgnować, karmić, rozpieszczać i kłaść do łóżka. Aby nam nie było trudno nad naszymi głowami będzie wisiała ikona, która pokaże czego Krunchi potrzebuje w danej chwili. Jeśli się dobrze zaopiekujemy nim to dostaniemy nagrodę :D
Zatem udajemy się do domu Krunchi'ego. 
Jego domkiem jest jeden z modelów domków, jakie są dostępne na Panfu. Tylko naciskamy na niego myszka i zapewnimy mu nawet najwyższe wymagania ;)


To tyle, do napisania jeszcze na pewno w tym roku!

1 opiń o tym poście. Kliknij tutaj i dodaj opinię!:

dominioek elo bonzo pisze...

no hyba wwas cos uhujalo nie bede tego pisac od nowa spierdalajcie male gnoje =,=

Prześlij komentarz





 
Blogger Templates